elf haul

Ih, ej undskyld jeg heletiden laver videoer, men det er bare så pisse sjovt, og jeg kan rigtig godt lide det. Håber I synes det er okay! Jeg skal på ferie i morgen, som jeg også siger i videoen, så det vil bare være pisse lækkert hvis I vil spamme mig med kommentarer, så jeg har noget dejligt at komme hjem til. Udover det, så er jeg rigtig glad for at I følger med her på bloggen, det sætter jeg rigtig stor pris på. Nu må jeg hellere smutte, for jeg skal hjem til min søster og spise middag, i aften, for at sige farvel til dem. Vi skal nemlig allerede af sted klokken 5 i morgen tidlig. Jeg håber I for en fantastisk ferie! Vi ses om 2 uger, med mindre jeg har mulighed for at få internet, det tror jeg dog desværre ikke jeg gider opsøge, for jeg vil godt nyde min ferie, fuldt ud. Men hyg jer og hav en skøn ferie!!!

3 kommentarer:

  1. Lækre ting, og hvor fedt, at du fik ting med, gratis! :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det var virkelig lækkert! :)

    SvarSlet
  3. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    SvarSlet