shopping with my mother






I forgårs var jeg i Odense med min mor, fordi jeg skulle ind på Odense Universitets hospital, for at få undersøgt min ryg (lidt random, men kunne I tænke jer at hører mere om min sygdom?). Efter at vi havde været flere steder henne, for at snakke med ryg speciallister, tog vi i Rosengårdscenteret, for at shoppe. Jeg kom hjem med overstående. Jeg havde aftalt med min mor, at jeg ikke ville bruge så mange penge, men alligevel kom jeg da af med ligegodt 2000 kr, upsi. Kan også lige fortælle jer, at ingen af tingene falder til sin ret, på billederne, så jeg vil godt love at tage nogle billeder med tingene på. Jeg er simpelthen så glad for alle tingene, specielt mine Nike Air Max 90, som jeg fandt på tilbud til 1000 kr. De er simpelthen så smukke og behaglige at gå med. Jeg er også helt vild med min læderjakke, som jeg faktisk er lidt i tvivl, hvor vidt den er ægte eller falsk. Den er i hvert fald fra Sisters Point, og føles helt som ægte læder. Er der muligvis nogle af jer, som ejer den, og som ved om det er ægte eller falsk? Egentlig er jeg ret ligeglad, men det kunne da være interessant at vide, for den var pisse billig, og er vildt lækker. 
Fuck et langt indlæg. I er fandme seje, hvis I gider læse alt hvad jeg har skrevet!

4 kommentarer:

  1. Hvad kostede læderjakken? Den ser herre nice ud!

    SvarSlet
  2. hvor er de sorte shorts fra?:D

    SvarSlet
  3. Mette, læderjakken kostede 500 kr, mener jeg nok!

    SvarSlet