my windowsill



På mit lille værelse, har jeg én vindueskarm, hvor jeg har to gamle kameraer, et smykkeskrin, og to lysestager. Jeg er endelig blevet nogenlunde tilfreds med min vindueskarm, men resten af mit værelse ligner et bombet lokum. Smykkeskrinet købte jeg for et par dage siden, på et marked vi har i vores by, hver weekend. Den kostede næsten ingenting, og jeg synes simpelthen den er så smuk og praktisk! Lysestagerne har jeg købt i Tiger, til 10-20 kr stk, så de var også ret billige. Og de to gamle kameraer, har jeg købt på et marked, til usædvanlig billig pris, og jeg elsker dem SÅ højt. De er simpelthen så smukke, og jeg synes sgu at de klæder min vindueskarm ret godt! 
Jeg har længe gået med tanken om at lave en roomtour, men da mit værelse i øjeblikket ikke er som jeg gerne vil have det, så venter jeg lige lidt med det. Men jeg tror jeg smider nogle detalje billeder af mit værelse, ind senere.

4 kommentarer:

  1. Wow, din vindueskarm er lækker. Jeg er simpelthent så sur over, at jeg ikke har nogen vindueskarm, da de er så lækre! Og detaljebilleder lyder dejligt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, mange tak!
      Jeg vil se at få ryddet op på mit værelse, så jeg kan få taget nogle detaljebilleder, senere! :)

      Slet
  2. Sikke en fin lille vindueskarm du har fået dig lavet :)
    Er helt tosset med dine kamera, ret vildt fund efter min mening ;) Men jeg flytter til London om lidt, så mon ikke jeg kan finde noget lingende der ;)

    Kram Rikke fra http://blackblack-bird.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. De er så fine, ja! Ej hvor jeg misunder at du skal flytte til London! Men du må have det godt derovre! ;)

      Slet