outfit



Sisters Point jakke, H&M top, nederdel, og strikjakke, Pieces taske, Nike sko.
Igår var jeg til fotografering sammen med min veninde, inde på vores ungdomsskole. Så det var da en passende mulighed til at få taget outfitbilleder. Og jeg undskylder lidt mine akavede hænder og ansigtsudtryk, men vi skulle skynde os, fordi vi skulle nå vores tog. Men det er ikke noget nyt det med mine hænder, for jeg ved simpelthen ikke hvad der er i vejen med dem. De ser så grimme ud på billeder. Jeg tror simpelthen jeg er født med mandehænder! Forresten er de 3 ting fra H&M helt nye, nemlig noget nyt tøj jeg fik af min mor forleden. Rigtig lækkert. Nå nu vil jeg se noget Gossip Girl, og få lavet nogle lektier. Jeg håber I alle lever vel!

2 kommentarer:

  1. Mega lækkert outfit! Kan rigtig godt lide nederdelen. Og hvor er din blog altså bare super fin! :)

    Kig endelig forbi min, hvis du har lyst!
    //Simone
    www.ttomgang.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for den søde kommentar! Jeg takker rigtig mange gange :)

      Slet