help me please

Jeg er ikke speciel vild med indlægs uden billeder, men der er intet andet at gøre ligenu eftersom at mit normale billede program ikke virker ligenu, så jeg kan ikke ændre billede størrelsen.. Derfor tænkte jeg på om I kendte et online program hvor man kan ændre billedestørrelsen på billeder, for jeg har ikke lige lyst til at downloade alt muligt til min computer, eftersom at det andet program måske kommer til at virke igen. Jeg håber virkelig at I vil hjælpe, fordi jeg har en del indlægs i ærmet, fra min ferie i Tyskland og fra igår.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er faktisk lige netop det program som ikke virker ved mig :(

      Slet
  2. Altså jeg plejer at ændre billedstørrelsen på paint :-)

    Seline ♥
    http://selinesimone.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror desværre ikke paint virker til Macbooks :(

      Slet
  3. ja... jeg ville også skrive picmonkey! det fungerer for mig! men photoscape skulle også kunne klare problemerne!
    Håber det hjælper!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, det er irriterende at Photoscape ikke virker til Mac, altså!

      Slet