pictures from my holiday

I efterårsferien var jeg på ferie i Tyskland sammen med min grandkusine og hele min familie. Vi boede i sådan en kæmpe feriepark, med et vandland og et jungleland, så vi oplevede stortset noget nyt hver dag. Vi havde også havudsigt, så vi havde ingenting at klage over!
Min kusine og jeg interessere os begge to for at fotografere, så vi gik lidt amok inde i junglelandet, og ovenover kan I se nogle af billederne. Der var så mange smukke dyr, men de var desværre rigtig svære at fange "perfekte" billeder af, men jeg fik da taget et par stykker, som blev nogenlunde. Hvad synes I? Og hvor har I været i ferien?

2 kommentarer:

  1. hej super flot blog du har og rigtigt fine billeder! vi følger dig nu på bloglovin og det kunne være rigtigt fedt hvis du gad at kigge forbi hos os og måske blive det samme der? :-)
    www.garderobeskab.blogspot.dk
    xoxo Josefine og Sille :-)

    SvarSlet