new in from the vintage store

Var med min mor i genbrug for et par dage siden, og jeg fik simpelthen købt de lækreste ting. Levis bukserne overvejer jeg lidt at klippe til shorts, da de ikke sidder særlig pænt. De er også liiiige en tand for store til mig men det klare et bælte. Trenchcoaten købte jeg i en luksus genbrug, så den var ret dyr i forhold til de andre ting. Adidas jakken kostede kun 15 kr, som virkelig var sindsygt billigt, og den er så lækker at rende rundt i. Jeg havde forresten aldrig nogensinde troet at jeg ville forelske mig i en rullehalsstrik, men jeg kunne virkelig ikke lade den blive, for den var så dejlig og lækker at have på. Og sidst men ikke mindst, så er der Adidas tee'en, som jeg ikke lige husker hvad kostede, men den er ret stor, så jeg regner med at sy lidt i den, så ærmerne holder sig rullet op, i stedet for at rulle sig ud igen, hvis I forstår. 
Nå, men det var ellers meningen at der kun skulle være en video, men der kom sgu godt nok en lang tekst med også..

4 kommentarer:

  1. Har lige læst hele din blog igennem, jeg synes den er rigtig god og er allerede fast læser. Skal vi følges?


    http://ljubljanac.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak!
      Kan lige tjekke din blog ud ;)

      Slet
  2. Fed blog! Hvilke genbrugsbutikker har du fundet dine ting i? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      De er købt i Frelsens Hær i Ribe, mener jeg nok :)

      Slet