tumblrs

Jeg har lige for et par timer siden, ca. Oprettet en tumblr. Jeg har en i forvejen, som næsten udelukkende poster blackster billeder, men nu har jeg oprettet en ny en hvor jeg vil poste træningsbilleder, og sundt mad. Mest for at inspirere andre til at spise sundt, men også for selv at blive inspireret til at blive sundere. Jeg selv går nogenlunde meget op i at træne, men med hensyn til at spise sundt har jeg dog et lille problem med at holde mig fra de søde sager, så der kan godt ryge en del søde ting ned om dagen. Men det gør jo heller ingenting, hvis jeg bare sørger for at træne og spise varieret. Hvordan har I det med mad og træning? 
I kan tjekke min nye tumblr her.

3 kommentarer:

  1. Ej hvor lyder det som en god idé. Havde selv tænkt mig at lave en tumblr om træning og sund mad, for at motivere og inspirere folk og mig selv.
    Men tror nu at jeg bare vil følge med i din, den ser rigtig god ud :)

    XO

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg rigtig glad for at du synes, tusinde tak! :)

      Slet
  2. Har overvejet det længe, men stadig ikke fået det gjort :)

    http://www.nataschacoester.dk/2012/11/giveaway-zol.html

    SvarSlet