new

Idag fik jeg en tidlig adventsgave, fordi mig og min lillesøsters hamster var død her i forgårs, så hun skulle have en ny en idag, og så fik jeg også bare min adventsgave idag, som var denne mascara. Og jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er for den! Det er L´oréals Diamantissme, tror jeg det staves. Og lige siden jeg så den i reklamerne allerførste gang, har jeg ønsket mig den. Der er ægte diamantstøv i den, hvilket jo selvfølgelig er derfor at jeg ville have den! Forresten så er det en limited edition, så hvis du vil have fingrene i den, så må I hellere skynde jer.

10 kommentarer:

  1. Det kunne være jeg skulle prøve den (-:
    Dit fine billed får den i hvert fald til at se yderst indbydende ud!

    // Mathilde fra bloggen Eat The Beat
    www.mathilde-broedsgaard.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for at du kunne lide billedet, og jeg prøvede den lige idag, og wow den er god! Men når man skal fjerne den igen, så skal man regne med at der sidder glimmer over alt under øjnene, haha ;)

      Slet
  2. Er der noget glitter eller noget i den, siden der er diamantstøv i den? Kommer der ikke et billede med den på? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er glitter i, men det er kun når lyset falder ind på øjenvipperne. Faktisk så er det den mest naturlige mascara jeg har prøvet, så det er slet ikke fordi at den er voldsom! Jeg kan lige se om jeg kan tage et billede med den på :D

      Slet
    2. For mig gør det nu ikke noget med glitter i hverdagen også. Jeg ville bare gerne se den på, inden jeg selv køber en ;-)

      Jeg har lige nu min fjerde og sidste advents konkurrence kørende på bloggen, hvor der er mulighed for at vinde en læder håndtaske fra Aura i det blødeste kalveskind. Lyder det ikke fristende? :-)

      Slet
    3. Det forstår jeg godt, men jeg tror det er lidt svært at tage billeder af den på, eftersom at det ikke er heletiden at man kan se glitteret, men kun hvis lyset falder rigtigt.

      Lyder fristende! Jeg tjekker det selvfølgelig lige ud.

      Slet
  3. Lækkert :)

    Har to giveaways på min blog, hvis du er interesseret:
    http://www.nataschacoester.dk/2012/12/international-giveaway-caseapp.html
    http://www.nataschacoester.dk/2012/12/2-advent-giveaway-zol.html

    Du kan vinde caseapp cover og Zöl ringe :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin og den er også god har jeg hørt :D

    Jeg har en give-away på bloggen, hvor du kan vinde et ur fra DYRBERG/KERN til værdi a' 1000,-
    Kig forbi, hvis det lyder fristende
    http://www.fashionbysterup.dk/2012/11/give-away-3.html

    SvarSlet
  5. Utrolig inspirerende blog, vil du følges?? :) http://annesophielynge.blogspot.dk/ knus

    SvarSlet
  6. ej, en lækker blog! dine billeder er så fine! :-)

    du er velkomme til at kigge forbi - måske vi kunne følges?
    beautymorebeauty.blogspot.dk
    Knus Signe

    SvarSlet